مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-21حوادث

بسته خبری پلیس| از پلمپ واحدهای صنفی متخلف تا کشف چوب آلات قاچاق


فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از اجرای طرح نظارت بر صنوف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا و پلمب 18 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اکبر درویشی در تشریح این خبر گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح نظارت بر فعالیت مشاغل و واحدهای صنفی در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با ایجاد محدودیت های فعالیت در این شهرستان به اجرا در آمد ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر تصریح کرد: در این طرح 18 واحد صنفی متخلف و غیرضروری به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا پلمب و به 25 واحد صنفی نیز تذکر داده شد.

درویشی با قدردانی از همکاری و همیاری مردم با پلیس یادآور شد: در کنار طرح فاصله گذاری اجتماعی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر صنوف نیز با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا در حال اجرا است.

وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

*توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در بهشهر   حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از توقیف 2 خودروی وانت نیسان با 3 تن چو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس| از پلمپ واحدهای صنفی متخلف تا کشف چوب آلات قاچاق

بسته خبری پلیس| از پلمپ واحدهای صنفی متخلف تا کشف چوب آلات قاچاق